31 mai 2011

Prietena mea cartea - Saptamana basmelor la Sacueni- Meseszep-mesehet

Săptămâna basmelor s-a desfășurat în orașul Săcueni, la inițiativa Bibliotecii Săcueni, în perioada 23-27 mai si fiecare zi a avut protagonisti alte grupe de elevi: luni- copii de grădiniță, marti-clasele întâi, miercuri -clasa a doua, joi -clasa a treia , vineri-clasa a patra.


 Ca în poveşti a fost ...şi numărul participanţilor  : 333 copii. 
Ediția a treia s-a bucurat de același succes ca și celelate două ediții, mai ales că fiecare ediție aduce un format nou mai interesant .
Prietena mea,cartea a fost motto-ul acestui an.
Copiii au fost primiti cu o expoziţie de carte din colecţia bibliotecii ca să le deschidem apetitul pentru lecturile de vară.

Copiii au venit cu cărțile preferate de acasă. Am fost placut surprinse când am văzut cu cât de multe cărţi interesante au sosit.  Ne-am uitat la cărţi împreună, cei mai curajoasi ne-au spus şi povesti .

Ne-am   jucat, si am scris împreună poveşti. Una din sălile de expoziţie a fost amenajata ca o sală de cinematograf . Ca surpriză am prezentat poveşti din timpul părinţilor , sub formă de diafilme. Ne-am   uitat şi la legendele lui Matyas şi foarte multe alte  poveşti populare.

Activitatile s-au desfasurat  pe grupe de vârstă. În acest an s-au alăturat noua şi cei mici de la grădiniţe. Aici am încercat să facem doar acomodarea cu cartile; aici jocul a avut rolul principal. 
Ce am fi putut dărui copiilor altceva in  saptămana basmelor decât : povesti. Fiecare copil a primit câte o poveste , frumos ilustrata.

Şi povestea .... nu a luat sfarsit .
Oferta bibliotecii pe timpul vacanţei de vară este :  Könyvmolyképző .În fiecare joi , înainte de masă asteptăm pe copii la activitatile bibliotecii.

 
________________________________________________________________________


Ezenkívül lesz:könyvkiállítás, mese, ének, drámajáték,vetélkedő.
A mesehét programja:
május 23.,hétfő -óvodások,napközisek
május 24.,kedd -I osztály
május 25.,szerda -II osztály
május 26.,csütörtök -III osztály
május 27.,péntek -IV osztály







bibliotecari Kerekes Terezia, Orosz Ana Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării