2 mai 2011

Tehnologie care aduce informatia mai aproape

Anul trecut, in  cadrul programului Biblionet, Biblioteca Orașului Săcueni a primit un proiector modern.
Aici vă prezint două din programele realizate cu ajutorul tehnologiei moderne.

Ţara Sfântă-impresii de călătorie : Israelul  în imagini

Biblioteca Oraşului Săcueni a organizat o întâlnire cu domnul profesor Sóki Béla  proaspăt întors dintr-o călătorie din Israel.

 Profesorul de matematică Sóki Béla, dând dovadă de o vastă cultură generală, ne-a prezentat impresiile sale legate de o călătorie în Ţara Sfântă, mergând pe urmele lui Isus Christos. Bogatele date istorice şi geografice au fost însoţie de imagini minunate, comentate de autor şi evocate într-o manieră atât de personală încât auditoriul a reuşit, uitând de grijile zilnice, să-l însoţească pe autor în peregrinările sale pe tărâmul biblic.

_____________________________________________________________________

Ora de educație pentru sănătate 

Am aşteptat cu mare emoţie copiii din clasa I.B, în  speranţa că vom reuşi să le atragem atenţia asupra  temei propuse. Cu doamna învăţătoare Bokor Erzsébet am fixat tematica orei :

 noţiuni elementare de anatomie şi fiziologie;
 igiena personală (mâini, unghii, dinţi, nas, gură, îmbrăcăminte, încălţăminte)
 sănătatea alimentaţiei (clasificarea alimentelor, conţinutul unei alimentaţii echilibrate, calitatea alimentelor, …)



Am început cu un joc:O zi sănătoasă, în imagini. Am potrivit, am îmbinat împreună cu copiii din imagini pe o plansa programul unei zile de la trezire pana la culcare.

 Tehnica și conexiunea Internet ne-au ajutat să facem  prezentarea mai  spectaculoasă:

Copiii au vazut  filme scurte în variantă 3D cu prezentarea corpului uman.
Am văzut împreună structura osoasă, cea musculară , structura sistemului digestiv, craniul ...
Am proiectat filme interesante și despre alimentația sănătoasă.

Cei mici au ascultat cu mare interes.Obosiți de atâta informații ne-am despărțit , cu promisiunea că ne întâlnim,  cît de curând.

Bibliotecari
Kerekes TErezia
Orosz Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării