8 decembrie 2011

Da, exista Mos Craciun!

Dupa cum v-am promis, luna aceasta o dedicam copiilor si serbarilor de Craciun. In cadrul campaniei noastre, am avut ieri o intalnire cu copiii de la G.P.P. nr 45 , grupa mare germana a doamnelor: prof. Kendi Orsolya si prof. Miklo Erzsebet. Ne-am intalnit cu un scop, si anume , am vrut sa vedem cat de cuminti si bine pregatiti sunt copiii pentru intalnirea cu Mosul. Pana atunci, am cantat, am citit poezii si ne-am amintit despre Mos Craciun si darurile aduse de acesta in alti ani. Toti copii stiu cum arata Mosul, dar mai ales desaga lui, renul care ii este mereu alaturi si spiridusii care il ajuta la confectionarea darurilor. Nu l-am uitat nici pe Sf. Nicolae, care a fost si el destul de generos cu ei. La urmatoarea noastra intalnire vom vorbi despre Seara de Craciun, despre daruri,si de ce nu, despre magie.

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării