14 decembrie 2012

Biblioteca Madaras în luna decembrie


Cuprinşi de magia de Crăciunului, în 11decembrie cu membrii Ansamblului “Cununiţa”  şi în  13 decembrie 2012 cu câţiva elevi ai clasei a II-a, am avut două activităţi de atelier, în cadrul cărora am cofecţionat  câteva podoabe de iarnă (globuri, steluţe, îngeraşi, fulgi de zăpadă…), cu care am împodobit Căminul Cultural din Homorog şi biblioteca.
Am vorbit şi despre semnificaţia Crăciunului, am colindat şi am ascultat   colinde religioase  şi colinde laice.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Joi, 6 decembrie 2012, biblioteca a fost vizitată din nou de elevii clasei a II-a însoţiţi de d-na învăţătoare şi de d-na profesoara de sport.
După ce au povestit fiecare despre felul în care şi-au pregătit ghetuţele şi ce cadouri au primit de la Moş Nicolae au urmărit filmul “Povestea lui Moş Nicolae”, iar înainte de a pleca mi-au colindat.
  
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Săptămâna antiviolenţă a fost o săptămână în care am avut discuţii cu copiii despre ceea ce înseamnă violenţa, despre comportamentul violent în diferite ipostaze şi am avut şi o prezentare pentru cei din clasa a II-a “Violenţa în mediul şcolar”.
Doamna învăţătoare Nicoleta Balaj le-a vorbit elevilor săi despre comportamentul violent al unor colegi mai mari şi despre ceea ce am putea face ca să îndreptăm acest comportament.
În urma discuţiilor, elevii şi-au luat angajamentul că vor încerca să nu mai folosească în  vocabularul lor cuvinte vulgare şi să aibă un comportament mai bun unii faţă de alţii.
                                                            

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Activitatea care a avut loc pentru a marca împlinirea a 94 de ani de la Marea Unire şi Ziua Naţională a României a avut ca titlu “La mulţi ani, iubită ţară!”. În cadrul ei elevii clasei a II-a de la S08 Mădăras au recitat câteva poezii despre ţară şi au cântat cântece patriotice. Au urmărit apoi o prezentare în Power Point despre Unirea cea Mare.
Lecţia de istorie a preşcolarilor de la GPN Mădăras s-a ţinut la grădiniţă iar la bibliotecă am realizat o miniexpoziţie cu desenele lor.


Album foto al  activităților din biblioteca

Bibliotecara Marinela Aristan

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării