12 decembrie 2012

În căutarea lui Moş Nicolae


     
D-na Blag Monica şi cl. II-a C da la sc. gen. nr 16 şi d-na Jurca Maria Felicia  bibliotecar la  Filiala Dacia am încheiat un parteneriat.
  În data de 6 decembrie 2012 la ora 11 au venit în vizită la filiala noastră cu o expoziţie de eroi din poveştile copilăriei. Am făcut prezentările noastre, iar apoi copii au prezentat fiecare personajul pe care la desenat şi au povestit şi ce paţanii a făcut fiecare personaj. La terminarea fiecărei poveşti fiecare copil a prezentat concluzia despre povestea prezentată a personajelor lor cele mai îndrăgite.
      După acea le am prezentat şi noi fiecare raft şi domeniile pe care le avem.Copii care au avut facute abonamente au şi împrumutat fiecare cîte o carte.























































La terminarea programului ne-am luat la revedere, dar cu o revenire în anul următor urîndu-ne La mulţi ani 2013.

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării