13 decembrie 2012

Expozitie de cartier


Expoziţie relizată la filiala Dacia cu copiii din cartier sub îndrumarea D-nei bibliotecar Jurca Maria Felicia.



Am început să ne împrietenim dar în acelaşi timp să facem temele, iar apoi am hotărît împreună să facem şi noi o expoziţie cu tema aşteptîndu-l pe  Moş Crăciun care aduce daruri la copii. Astfel am început să facem în fiecare zi cîte puţin pînă am realizat această surpriză pentru moş.
Aceşti copii se numesc: Oana Rosalinda Ciutia, Dragoş Ioana Maria, Pădurean Andreea.
Aceşti copii au fost mulţumiţi de lucrul pe care l-au depus dar şi de felul în care au putut lucra.
 La multi ani 2013

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării