22 mai 2016

Adolescenti, carti și bibliotecă



Tiparul de gandire care anunta infatuat că  Nu se mai citeste este o gogoriță inventată de oameni care si-au pierdut increderea in prezent si viitor,  care au impresia ca odata cu ei  s-a sfârșit cultura, educația , lectura și orice inseamna umanitate. Faptul că ei au rămas in urma si nu mai țin pasul cu timpurile ii face sa se simta izolați si neinteleși și unici.

In schimb pentru cine are ochi sa vadă, apare un nou val de tineri si adolescenți insetați de carte și de idei.

Asta imi explica  Silvia Kosa  bibliotecară  la Biblioteca Aleșd , când la ultima vizită am remarcat cât de multă carte nouă se gaseste in rafturile lor.

Entuziastă, Silvia mi-a povestit de adolescenții care vin si cer cărti de dezvoltare personală, de literatură română actuală sau de literatură universală,  cum unele din cartile acestea se dau doar pe bază de rezervare,  praful nu apucă să le acopere in raft.


Mi-a  spus ceea ce imi spune orice bibliotecar care lucreaza cu pasiune,  nici o zi nu este ca cealalta, si parca au trecut doar cateva zile de cand s-a angajat la biblioteca ( 30 de ani).
In meseria noastra nu exista plictiseala.





Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării