14 mai 2016

Lecturi de weekend 59

Autorul bestsellerului Exorcistul revine după douăzecișicinci de ani cu acestă carte, Dimiter, apărută la noi la Editura Litera în 2010.

Având în vedere prezentarea mă așteptam la o carte horror sau sf, în nici un caz la ceea ce mă aștepta când am început să o citesc.

Cartea are pagini de cruzime extremă, de tortură, pagini de introspecție, pagini de  vindecări magice și până la capitolul Raport final, secvențele de text nu prea au legătură între ele. In ultimul capitol  acțiunea e povestită cronologic în 4 pagini și cititorul află  care erau de fapt personajele, și care era drama.

Pe parcursul lecturii  se creaza o stare de confuzie ai impresia că un personaj se transformă  în altul , nu mai știi cine moare și cine a rămas în viață ,  cine e cel bun, cine face vindecările miraculoase, cine pe cine salvează, faci presupuneri, dar eu nu am nimerit ....


Asasinul instruit de CIA, Dimiter, cu multiple identități, devine un vindecător, un om care face minuni, un om care prin har divin încearcă să se apropie de Isus.
Prezentul  îi crează probleme  nu îl lasă să trăiască în anonimat ca om bun la toate intr-un spital din Ierusalim, trecutul îl urmărește și îl ucide în final....

Probabil voi citi și Exorcistul, acum mă aștept ca în spatele titlului să se ascundă cu totul altceva.

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării