23 aprilie 2019

Ora sa STIM - Pocola

A 17-a întâlnire în cadrul proiectului Ora sa STIMla Pocola  cu grupa de vârstă de 3-6 ani. Au participat un numar  de 13 copii. Azi am citit Crocodilul ai dentistul. Am învățat tehnica corecta a spălării dintilor.
.




______________________

17 aprilie- azi a 18-a întâlnire în cadrul proiectului Ora sa STIM la grupa de vârstă 6-9 ani. Au participat un Nr de 8 copii. De ziua rimei am citit Calendarul copiilor. Fiecare copil a citit o poezie cu titlul lunii in care s-a născut. Am vizionat un film despre lunile anului și am jucat Cine-i născut din ..... Ianuarie.





__________________

21 aprilie -a 19-a întâlnire în cadrul proiectului Ora sa STIM cu gura pe virsta 3-6 ani.Au participat un Nr de 13 copii.Am citit O pisica .Am colorato pe pisica Minunica



___________________

21 aprilie-  A 20-a întâlnire în cadrul proiectului Ora sa STIM la grupa de vârstă 3-6 ani. Au participat un Nr de 13 copii.Am citit Tati sa -mi aduci luna de pe cer.Am construit o scară cu care să ajungem la luna.





Bibliotecar Anamaria Irimie

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării