19 aprilie 2019

Ora saSTIM la Nucet - aprilie


Activitatea nr. 17 - Tati, te rog, adu-mi luna de pe cer
Dragostea parinteasca este nemarginita, un parinte face orice pentru propriul copil. In cartea "Tati, te rog, adu-mi luna de pe cer", Monica ii cere tatalui ei sa ii aduca luna de pe cer, dorinta care ii este indeplinita. Dar, de ce luna devine din ce in ce mai mica si dispare, este intrebarea care se ridica din carte si la care am incercat sa-i raspundem vorbind despre faze




iblioteca Oraseneasca Nucet, activitatea nr. 16, "Luli si casuta din copac", grupa de varsta 3-6 ani.
Si copiii din grupa de varsta 3-6 ani, au facut o calatorie prin cartea Iuliei Iordan "Luli si casuta din copac". Am vorbit despre arborii care cresc in padure, fagi, stejari, salcii, salcami, brazi, despre cat sunt de inalti si vigurosi.Le-am prezentat, crengute verzi si coaja de copac pentru a invata sa ii recunoasca . Am vizionat secvente din documentarul "Romania neimblanzita", unde cel mai mult le-au placut animalele salbatice. La final copiii au desenat arbori, fiecare cum a stiut. La activitate au participat 5 copii

.



A - 15 activitate din cadrul Orei sa Stim, Luli si casuta din copac, de Iulia Iordan. 
Am vorbit despre arborii intalniti de Luli in calatoria ei prin padure, insotita de parinti si sora ei mai mica.Am invatat sa recunoastem arborii dupa coaja si dupa frunze, am adus din padure crengi infrunzite.Am vizionat filmul documentar Romania neimblanzita si am discutat despre animalele si plantele care cresc la noi in tara.La activitate au participat 9 copii din grupa de varsta 7-10 ani.





A 14 activitate din cadrul Orei sa STIM, am desfasurat-o impreuna cu 5 copii din grupa de varsta 3-6 ani. O fetita mai mare a citit cartea "Samanta de morcov" si a prezentat imaginile din carte.Copiii au povestit, cum si ei impreuna cu parintii au fost in gradina si au semanat seminte de legume si flori, iar acum asteapta sa vina ploaia sa le ude si soarele sa le incalzeasca. Am invatat care sunt legumele si le-am desenat. Am privit ghivecele in care am pus seminte de flori si acum au rasarit. Le vom urmari evolutia cu interes






A 13 activitate - Autobuzul magic in interiorul corpului uman
Am continuat calatoria impreuna cu domnisoara Frizzle, de aceasta data in interiorul corpului uman. Cei 6 copii participanti, apartinand grupei de varste 7-10 ani , au vizitat stomacul, intestinul subtire, vasele de sange, inima, plamanii, creierul, coloana vertebrala si in final nasul. Au observat ce rol au aceste organe si functiile pe care le indeplinesc. Ca si material didactic am utilizat Atlasul de Biologie.





Șezătoare în martie

  Cu frecvență bilunară continuă și Șezătoarea de la bibliotecă, ultima întâlnire a fost în data de 28.03 de la ora 17. Chiar dacă bibliotec...

Wikipedia

Rezultatele căutării