10 aprilie 2019

Ora sa STIM - primavara

Pentru ca suntem in luna aprilie am citit alaturi de doua grupe ale scolii CSEI  nr. 1 Oradea,  poezia Aprilie din cartea Calendarul copiilor de John Updike.

 Am povestit impreuna cu copii despre caracteristicile lunii aprilie, inceputul de  primavara si semnificatia echinoxiului de primavara , peste care am trecut in data de 20 martie, din punct de vedere astronomic .

În această zi, ziua şi noaptea au fost egale, iar după 21 martie ziua a inceput sa se mareasca  şi natura sa prinda viata. Primăvara din punct de vedere astronomic începe odată cu echinocțiul de primăvară și durează aproximativ 92 de zile.Echinocțiul de primăvară reprezintă momentul când Pământul este cel mai aproape de Soare, in acest moment , ziua a devenit egala cu noaptea în orice loc de pe Pământ.  De la această dată, durata zilei va fi în continuă crestere, iar durata  nopții în scădere, până la data de 21 iunie, cand va avea loc solstitiul de vara.




Cu copii mai mici ne-am bucurat doar de ritmul si rezonantele versurilor  si ne-am jucat pe tabletele lor educative..

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării