7 septembrie 2010

Popesti Bihor- Biblionet la 6 luni

Popesti Bihor   scurta prezentare.

 La intrebarea cam ce am facut cu biblionetul in ultimele 6 luni? Ce sa zic? . 
      -Am reusit sa initiez in domeniul internetului un numar de 50 de pensionari ,urmand ca sa poata sa il foloseasca cu succes la ei acasa ( si-au introdus internet la domiciliul.
     - in cursul vacantei de vara am  organizat vizionari  de  programe de desene animate pentru copii prescolari ( marti , joi , vineri intre orele 12 - 14 )
     - elevii de liceu si-au scos la imprimanta ( pana au golit tusul) lucrarile pentru bacalaureat
     - au cautat facultati unde sa poata sa se inscrie in anul universitar ( recent au scos bibliografia pentru facultatea de teatru si film IL Caragiale Bucuresti examenele urmand a fi in 10 sept ac )
  - s-au facut enorm de multe aplicatii pentru a obtine locuri de munca ... doar o singura persoana reusind cu adevarat sa se angajeze (vanzator piese auto)
 - luni (fiind zi de piata ) vin persoane din alte localitati care tin legatura cu prietenii  rudele  aflate in strainatate prin intermediul aplicatiei messenger
- cadrele didactice au urmarit perioada de sustinere a examenelor de titularizare precum si a rezultatelor obtinute .
 - adevarul ca se fac multe lucruri frumoase cu ajutorul computerelor biblionet popesti,   pe viitor o sa va povestesc mai multe ... momentan suntem ocupati cu descarcarea unor cd-uri   si dvd-uri . Am omis sa sa scriu ca majoritatea utilizatorilor biblionet sunt nemultumiti de chestionarele  care apar mereu pe monitoare
 - mai mult, am invatat de pe internet  cum sa organizam un miting de protest prin care sa atragem atentia  autoritatilor locale si anume ... ne adunam un numar de 20 -30 pesoane si trecem non stop pe trecerea de pietoni astfel incat sa paralizam circulatia pe o anumita artera importanta din oras...
 - ce sa mai zic .. am cautat pe net nu numai doctori ci si mai ales farmacii unde se dau medicamente in rate
   -iar in ultima perioada toti utilizatorii biblionet am cautat   programul frunza   sa vedem ce mai a ramas din turismul romanesc .
  Bibliotecar,  Iulian Maga    




3 comentarii:

  1. Pai, eu cred ca turismul romanesc e sublim, dar lipseste cu desavarsire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cam asa ceva, el exista doar in capul unei blonde numita .........

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării