18 octombrie 2010

Bazele serviciilor noi de biblioteca


In perioada 13-15 octombrie la Biblioteca ”Gheorghe Sincai ”  a avut loc cursul de Bazele serviciilor noi de biblioteca propus de proiectul Biblonet. La acest curs au participat bibliotecari din prima serie a proiectului - adica bibliotecari din Valea lui Mihai, Sacueni, Ciuhoi, Tauteu, Marghita, Salonta, Curtuiseni si 2 bibliotecare din filialele Bibliotecii Judetene.
Traineri au fost Paul Zot si Nicu Vat.
Cursul a fost pentru bibliotecarii din bibliotecile mici, prin urmare, le-am rugat pe doamne a spuna ce parere au despre el. Cateva opinii:
”Mi-am dat seama ca exista metode mult mai bune decat cele folosite de noi în prezent.Am invatat mult in aceste zile.”
”M-am simtit bine intre colegi.M-am imbogatit cu niste idei noi.Cu Biblionet am numai de castigat.Multumesc pentru posibilitate.”
”...Exercitiile au fost interesante, atractive, utile. Ne confruntam de multe ori cu situatii si utilizatori asemanatori personajelor prezentate.Vom putea oferi servicii mult mai complexe colectivitatii deservite.”
”Un curs binevenit prin subiecte, abordari, teme atinse si care s-a tinut la momentul potrivit, fiind la inceputul organizarii unor noi servicii de biblioteca.”
”... La curs ne-au fost prezentate lucrurile asa cum ar fi bine sa se intample si vom continua sa utilizam resursele noastre limitate intr-un mod mult mai eficient pentru a oferi servicii mai bune.”
”Consider ca in urma cursului am acumulat idei noi si voi avea o putere de convingere mai mare decat inainte in ceea ce priveste procurarea resurselor, si initiative mai multe in ceea ce priveste serviciile noi.”
”Cursul a oferit o abordare moderna a problemelor.A avut loc un permanent schimb de idei.Am primit sugestii noi pentru inlaturarea obstacolelor.A fost o experienta mobilizatoare”

3 comentarii:

  1. Delia, cursul a avut loc intre 25 si 27 octombrie? Te-ai intors din viitor si ai scris articolul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, am corectat. Asta arata ca nu stiu pe ce lume ma aflu si in ce timpuri traiesc!
    Pe de alta parte ma incanta ideea de teleportare in timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. E, se mai intampla, sper ca nu te-am speriat prea tare vineri cu proba de sunet.

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării