27 octombrie 2011

Cenaclul de la Biblioteca


Miercuri 26 octombrie 2011 a avut loc la Biblioteca Judeteana intalnirea Cenaclului de la Biblioteca condus de dl Dan Horia Popescu. Ultimele intalniri au avut ca tema lectura si comentariul pe marginea poeziilor membrilor cenaclului.

Ieri am  avut ocazia sa ascultam o selectie din poeziile Ioanei Negoescu. Ioana , medic de profesie, este   prezenta de mai multi ani pe siteurile de poezie (www.poezie.ro, www.clubliterar.ro, roliteratura). In 2011 odata cu primul volum a intrat si in lumea reala , si a devenit o membra a cenaclului local.

 Al. Sfarlea sesiza temperamentul, dublat de trairile poetice autentice, poeziile avand o natura intima, reflexe ale cautarii de sine, insotite de efluvii erotice mai proaspete sau  cu arome de flori presate.
Dl. dr. Munteanu  a remarcat muzicalitatea si caracterul personal al poemelor si faptul ca feminitatea transpare prin textele citite.

Una dintre poeziile in care am regasit structura feminina de abordare a oricarui eveniment de viata o reproduc aici:

Nu iese

nu iese

am incercat cu dero cu axion cu toti dusmanii durerii
am incercat cu xanax cu tuica de prune veche de acum zeci de ani
am incercat de la etajul unu de la etajul zgarie nori
din varful limbii din varful ploii de la capatul lumii
din timisoara din oradea din bucuresti din paris
am incercat cu un pian cu o scara cu o ghitara
cu o casa de piatra cu o casa de lemn masiv
am dat cu piatra am dat cu gura am dat  cu dragostea am dat cu ura
am spart am distrus am incercat cu noaptea cu ziua
am frecat cu gheara cu ochiul tau cu "gura infantei"
cu orice e provizoriu cu orice e definitiv
mi-am amintit am uitat  am plans am ras am nascut am strigat

am incercat.



A consemnat  Delia Pantea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării