23 noiembrie 2011

Da,exista Mos Craciun!

"Da, exista Mos Craciun!" este numele campaniei noastre care se desfasoara in perioada 25 noiembrie-25 decembrie. In cadrul parteneriatului incheiat intre filiala "Dacia" si gradinita cu program prelungit nr.45 vom avea in aceasta luna mai multe activitati, serbari si expozitii dedicate sarbatorii Craciunului. Astazi ne-am intalnit cu copii din grupa mijlocie A si cu d-nele ed. Mariana Niulas si Eugenia Ciordas. Chiar daca mai este un pic pana la Craciun, copii se pregatesc cum stiu ei mai bine: cu un cantec, o poezie si mai ales cu multa nerabdare. Am rasfoit impreuna cateva carticele cu colinde, am vazut niste imagini cu Mos Craciun si am hotarat ca cel mai frumos cadou pentru ei ar fi niste carti cu povesti, pe langa alte daruri, desigur. Chiar daca sunt destul de mici, copiii au o mica biblioteca a clasei si , cine stie, poate Mosul le va auzi rugamintea si in cel mai scurt timp vor reusi sa-si imbogateasca mica colectie de carticele.

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării