24 iunie 2021

Ziua Universală a Iei

Ziua Universală a Iei este sărbătorită în ţara noastră, dar şi în comunităţile româneşti din întreaga lume, la data de 24 iunie. Pe 24 iunie mai sărbătorim Sânzienele sau Drăgaica cea mai mare şi mai spectaculoasă sărbătoare păgână a anului, care coincide, ca dată cu Sărbătoarea Naşterii Sfântului Ioan Botezătorul.


Va prezentăm cu ocazia acestei zile albumul foto al bluzelor lucrate in ultimul an la Șezătoarea de la Biblioteca Județeană ”Gheorghe Șincai.”Această șezătoare a făcut din bibliotecă un makerspace.
Am îmbrăcat bluzele, le-am lăsat în bătaia soarelui și a vântului și ne-am bucurat să fim împreună.
Mulțumim fetelor cu care am lucrat în anul 2021 , în ciuda pandemiei și a restricțiilor.
cusutul a fost pentru unii dintre noi o terapie în perioadele de izolare!
Deci mulțumim - Mirela, Gabriela, Ana, Mariana, Viorica, Emese, Claudia, Maria, Cornelia, Jeni, Onorica, Natalia, Jeni, Dana, Mărioara, Oana, Sorina.


Coordonatori de proiect din 2017, Delia Pantea și Lucia Pantea .




Filmarea a fost făcută de colegul nostru Alin Maghiar.


















Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării