15 decembrie 2010

"Impreuna impotriva violentei"- alte activitati

In data de 9 decembrie 2010, la biblioteca ''Constantin Pavel'' Beius, a avut loc o intilnire cu elevii clasei a-VIII-b de la Scoala ''Nicolae Popoviciu'' din Beius, dir. prof. Horge Marioara.




Tema discutiei a fost ''spune nu violentei, iar copii au scris mici eseuri pe aceasta tema, dupa cum se vede in poze.
______________________________________________________

Comunicarea cu compasiune- biblioteca Sacueni


Am readus in actualitate comunicarea cu compasiune luni 13 decembrie 2010. Pregatindu-ne pentru sarbatorile de Craciun am inceput sa facem curatenie in locuinte si trebuie sa  pregatim si spiritul nostru.
Cu copii romi din clasa a V-a am incercat sa discutam despre conflictele care apar in clasa, si am cautat solutii la rezolvarea problemelor.
Am povestit despre puterea cuvintelor.

Am vorbit despre comunicare cu compasiune,cum putem folosi puterea vindecatore a empatiei.
Am reluat si povestea celor doi lupi,care locuiesc in fiecare om si numai de noi depinde pe care ”il hranim”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării