20 mai 2019

Astileu- Ora sa STIM - mai

Ora sa STIM la Biblioteca comunală Aștileu-Bihor, unde ne-am întâlnit cu elevii din clase-le I-IV din localitatea Călățea îndrumați de d.na învățătoare Ruge Emilia. Am citit cartea ,,Ce poți face cu o IDEE?" scrisă de Kobi Yamada, realizând ce mult înseamnă ideea la momentul potrivit.










Ora sa STIM la Biblioteca comunală Aștileu-Bihor, unde ne-am întâlnit cu elevii din clase-le I-IV din localitatea Călățea îndrumați de d.na învățătoare Ruge Emilia. Am citit cartea ,,Ce poți face cu o IDEE?" scrisă de Kobi Yamada, realizând ce mult înseamnă ideea la momentul potrivit.


Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării