21 mai 2019

De la grădiniță la bibliotecă



     De la grădiniță la bibliotecă nu e drum lung, dar programul aglomerat, vremea rea, dispoziția adulților i-a împiedicat să ajungă la la noi. Azi copiii și-au luat inima în dinți și au înfruntat ploaia și vântul ca să ajungă la bibliotecă, alături de doamna educatoare Lenuța Torje (GPP nr. 54). Și-au dorit de mult timp această ieșire și iată că în săptămâna dedicată altor evenimente decât cele obișnuite dorința li s-a îndeplinit.
     Spațiul bibliotecii a devenit neîncăpător, iar întrebările lor au început să curgă chiar din primele minute. Le-am prezentat filiala noastră, le-am arătat cărțile pentru copii, am răsfoit împreună câteva dintre noutăți, iar la final am citit o poveste. Din păcate, timpul rezervat vizitei e prea scurt pentru a satisface curiozitatea celor mici. Ne-am propus să ne vizităm mai des și le-am promis că le voi face o vizită la grădiniță pentru a continua ce am început aici. 







Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării