23 mai 2019

Ora să Știm


            Ora să Știm merge mai departe alături de copiii de la gr. 45 și doamnele educatoare  Alexandra Pietreanu și Marta Cacaraza. Azi ne-am văzut din nou pentru a citi o poveste și a învăța ceva nou, pentru că fiecare poveste are un sfat, o povață, o morală de care trebuie să ținem cont. Copiii sunt foarte bucuroși de vizitele pe care le facem la grădiniță, mai ales că nu mergem cu mâna goală, ci cu o un braț de cărticele. azi am vorbit despre Petunia, o gâscă cam prostuță, dar care a găsit o carte și a crezut că asta o face înțeleaptă. După ce a dat sfaturi tuturor animalelor din ogradă și a stârnit o mare harababură, și-a dat seama că o carte are și pagini care trebuiesc citite. Ești înțelept nu atunci când plimbi o carte la braț, ci atunci când o citești. Și dacă o citești, e important să și înveți ceva. Și Petunia a priceput să e momentul să învețe alfabetul.
            Copiii s-au amuzat și așa am aflat că ei știu să recunoască literele și cifrele, știu să cânte și să danseze. Pentru că urmează serbarea de sfârșit de an, am asistat în avanpremieră la o mică părticică din programul festiv.









Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării