20 mai 2019

Ora Sa STIM - Nucet- activitati din luna mai

Activitate nr. 21
Am citit cartea "Cu totii au vazut o pisica", de Brendan Wenzel impreuna cu 4 copii din grupa de varsta 7-10 ani si am observat cum fiecare vede lucrurile din punctul lui de vedere, dar si cum ne vedem pe noi insine.Pisica este periculoasa pentru unele animale, dar speriata de altele si prietenoasa cu omul. Am recitit cartea "Ursule brun, ursule brun, tu ce vezi?",precum si despre ras, care este un animal salbatic si foarte periculos, din tara noastra.







_________________________
Activitatea 20
Ai o pasare pe cap!
Azi ne-am distrat impreuna cu copiii care frecventeaza biblioteca, citind, pe roluri cartea "Ai o pasare pe cap".Am discutat despre pasari, unde isi fac cuiburi, unde au vazut ei cuiburi, din ce sunt confectionate cuiburile, unde isi depun ouale, cum cresc puii. Am vizionat cateva filmulete despre pasarile din Romania si cuiburile lor, am rasfoit doua cataloage despre animale si pasari si cartea de la Asociatia OvidiuRo, "Ursule brun, ursule brun, tu ce vezi?"










_________________________________________
Activitatea 18 -19,  


Impreuna cu copiii care viziteaza biblioteca, am citit cartile Rosie Revere, fetita inginer si Ziua buldozerului. Am urmarit filmulete de desene animate despre masini (Masini si camioane - Micul mecanic, Gaseste masina potrivita ). La final am pictat masini, fiecare ce a dorit. La activitate au participat 7 copii din grupa de varsta 3-6 ani, si 2 copii din grupa de varsta 7-10 ani. Cartile de la Asociatia OvidiuRO ne sunt de mare ajutor. Multumim!







Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării