30 mai 2019

Grădinița iKids Oradea la filiala Dacia

               Mészáros Zsuzsanna si Badragan Ioana sunt două doamne deosebite care lucrează cu copii educați în pedagogia Montessori la grădinița iKids Oradea. Azi ne-au făcut o vizită împreuna cu grupa de copiii cu vârste cuprinse între 3-6 ani.
               Este important de spus că o grupă are mult mai puțini copii decât în educația clasică. Deci interacțiunea dintre copii, respectiv dintre copii și doamnele educatoare este mult mai strânsă. Mai degrabă mi-au lăsat impresia unei familii mai mari, decât a unei grupe de copii de grădiniță. Cei mai mari au grijă de cei mai mici, având niște responsabilități care îi ajută să fie mai atenți, mai grijulii, mai precauți. Extrem de curioși, deschiși, puși pe joacă, dar și foarte ascultători atunci când îi captivează subiectul. Le-am prezentat câteva dintre enciclopediile Larousse: Spune-mi... UNDE ?, Spune-mi... Când ?, Spune-mi... DE CE ?
             Am încercat să înțelegem cum se propagă sunetul, folosind o metodă mai rudimentară, ajutându-ne de două pahare de plastic și a unui fir perfect întins.
            Abia așteptăm viitoarea vizită, pentru că ne-am promis că vom repeta experiența.













Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării