22 mai 2019

Școala Altfel la Filiala Dacia

                  Azi ne-am revăzut cu multă bucurie cu copiii grupei mari B de la GPP. nr. 45. Au venit în număr mare, alături de doamnele educatoare Anca Mureșan și Cristina Vesa pentru a petrece puțin timp la bibliotecă.
             Încântați, ca de obicei, dar și curioși, vorbăreți și plini de entuziasm. Am povestit puțin despre ei, despre planurile lor de viitor (mare parte dintre ei vor păși pragul școlii în anul școlar viitor), despre ceea ce-i preocupă și interesează. Am răsfoit împreună câteva dintre cărțile nou intrate în bibliotecă: despre spațiu și insecte, despre flori și dinozauri, despre anotimpuri și bune maniere. Și, bineînțeles, despre prințese. 
               Iar spre sfârșitul vizitei, am făcut un tur al filialei pentru a vedea cum sunt așezate cărțile, pentru că până la urmă o bibliotecă este o ”casă” a cărților și fiecare își are locul ei. Au promis să revină cu părinții ca să aibă și ei parte de o experiență frumoasă alături de micii lor curioși. 
                  Îi așteptăm cu drag. 







Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării