20 februarie 2020

Citim, învățăm, știm - filiala Dacia


            Am decis să extindem proiectul nostru de a vizita grădinițe și școli pentru a le prezenta oferta bibliotecii, a citi ceva împreună sau doar să ne cunoaștem. Mariana Niulaș și Tunde Indrie sunt cele două doamne educatoare care se ocupă de copii de la grupa mică A de la GPP 45. Azi ne-am întâlnit pentru prima oară. Cuminți, atenți și foarte curioși. Așa i-aș putea descrie pe cei mici. Pentru că nu știam care sunt preferințele copiilor, ca să nu dau greș, am pus mai multe cărți dintre cele nou intrate în bibliotecă.
            Le-am răsfoit împreună, ne-am minunat și ne-am explicat lucruri. Am citit pentru cei mici o povestioară despre  Omida mâncăcioasă care s-a transformat în timp, mâncând de toate, într-un fluture minunat.
           Ursuleț cel timid este o poveste despre un ursuleț timid care învață să fie curajos, să-și facă prieteni și să încerce lucruri noi.

            Data viitoare, la cererea copiilor, vom vedea împreună cum arată eroii în pijama.
            Chiar și în pijama un pitic se poate comporta ca un erou.
 

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării