5 februarie 2020

Ziua Internationala a Cititului Impreuna la filiala Baile Felix

Astazi, 5 februarie, sarbatorim la biblioteca din Baile Felix, Ziua Internationala a Cititului Impreuna. am avut oaspeti grupa mica a Gradinitei cu program prelungit Baile Felix "Alba ca zapada".
  



Am citit si rasfoit carti cu poze despre mai multe tipuri de vehicule, (avioane, masini, trenuri) si despre animale si plante.


 Copiii au fost fascinati de pozele din cartile rasfoite. Pauza dintre rasfoitul cartilor a fost animat de cantecele interpretate de cei mici.



Am invatat impreuna culorile si importanta lor la semafor



In scurt timp, micii nostri musafiri au inceput sa se minuneze de imaginile din carti.


 Pana si lelefantul si prietenii lui sunt interesati de cartile cu povesti.



La final, am invatat cum sa punem inapoi la raft cartea care am citit-o, iar pernitele au fost frumos puse una peste alta. Suntem bucurosi ca am invatat lucruri noi, frumoase si utile.




8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării