11 martie 2019

Astileu- Ora SA STIM


Activitatea 6, Hai -hui prin univers,  am realizat-o impreună cu un grup de 11 elevii grupa 6-10 ani, din clasa a IV-a, alături de d.na învățătoare Pantiș Maria de la Scoala primară din localitate  Aștileu.







Activitatea 5 a avut loc la Școala Primară din loc. Aștileu cu un grup de 12 copii grupa 3-6 ani, clasa pregătitoare. Am citit cartea Păianjenul cel harnic, experimentul efectuat ,am modelat din plastelină forma unui paianjen și o pânză a sa.
Gargarita morocanoasa la clasa a doua .

Activitatea 7 am realizat-o la Scoala primară din loc. Aștileu, alături de elevii clasei a II-a, 13 la nr., grupa 6-10 ani, alături de d.na învățătoare Filip Ileana. Carte citită a fost Gărgărița morocănoasă, iar experimentul efectuat -am desenat forma unui ceas la fiecare oră.










Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării