7 martie 2019

"Cei sapte papa lapte" la Nucet

Am citit si am recitit cu mare placere cartea "Cei sapte papa lapte" de Mary Ann Hoberman. Este o carte apreciata atat de cei mari cat si de cei mici, datorita ritmicitatii versurilor, a continutului, a dragostei fata de mama si a umorului subtil cu care este scrisa.Am citit-o cu mare placere de mai multe ori.Cei sapte frati din carte au facut mamei lor o surpriza frumoasa de ziua ei. La fel si noi am dorit sa le facem mamelor noastre o surpriza placuta cu ocazia zilei de 8 Martie. Am confectionat din hartie, folosind tehnica quilling felicitari pe care le-am oferit mamelor cu foarte multa dragoste.


Bibliotecar Bitea Talida










Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării