4 martie 2019

Ora Sa STIM - exploram simturile

O noua intalnire cu clasa doamnei prof. Rodica Panti, de la Colegiul National "Iosif Vulcan" .De acesta data  in cadrul Orei sa STIM am explorat simturile.
am citit pe grupe, am facut experiente  si un mic concurs pe echipe.

Ce simturi folosim ca sa identificam condimentele de pe farfurii ? Gustul mirosul pipaitul, vazul ,  si auzul- cand s-a tras cu urechea la descoperirile celorlalte echipe, au fost simturile folosite pentru identificarea condimentelor 
Astfel am aflat multe lucruri atat despre simturi cat si unii despre altii.
Semintele de in au fost identificate doar de o fetita a carei mamica  le foloseste in salate.
Au fost greu de identificat macesele uscate .

Echipele au avut punctaje apropiate,  si toata lumea a castigat bomboane gumate, care le-au stimulat papilele gustative...










Facem cu copiii experimentul dr. Masaru Emoto legat de constiinta si memoria apei si puterea cuvintelor si a emotiilor noastre.




In trei borcanase am pus aceiasi cantitate de orez pe care am acoperit-o cu apa.

Timp ce 30 de zile copiii vor spune zilnic unui recipient "mulţumesc, te iubesc ", altuia "te urasc ", iar al treileava fi ignorat.

Vom vedea la urmatoarea intalnire ce s-a intamplat cu orezul din recipiente.

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării