14 martie 2019

Ora să Știm

Astăzi la Ora să Stim ne-am plimbat În iarbă (de Yukiki Kato și Komako Sakai) cu copiii de la GPP nr. 45 și doamnele educatoare Alexandra Pietreanu și Cornelia Blaga.

O carte frumoasă, cu imagini deosebite și o poveste cu final fericit. Am învățat împreună câteva cuvinte noi (de ex: a susura, a fâșâi, a bâzîi) și am înțeles că apa susură, vântul fâșâie, iar gâzele bâzâie.Cu puțin exerciții din partea celor mici, sunt sigură că vor putea reproduce toate aceste sunete (ne-au și făcut câteva demonstrații pe parcursul întâlnirii) dar și identifica cu ușurință proveniența lor. Am mai învățat că cei mici trebuie să asculte de cei mari și să fie mereu atenți oriunde s-ar afla (la o plimbare în parc, pe malul unui râu, într-o pădure etc.).


Data viitoare vom afla povestea unor frați capricioși și anume Cei Șapte Papă-Lapte. 






Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării