11 martie 2019

"Poveste de primăvară"


 „Cartea este singurul prieten care, chiar fără voce, îmi povesteşte atât de frumos. Dar, dacă eu doresc,mă lasă să îi împrumut chiar şi o mie de voci!”
Acestea sunt cuvintele profesoarei, psiholog Ioana-Graţiana Potra, cu care am păstrat legătura. Ne cunoaştem de aproximativ 10 ani, pe când doamna profesoară lucra la Grădiniţa Livada de Bihor, şi venea cu copiii la filiala noastră şi desfăşura mai multe activităţi. Între timp s-a mutat în Oradea, la Grădiniţa nr. 56 „Allegria”, şi ne-a adus o expoziţie cu desene realizate de copiii acestei grădiniţe. De menţionat că perioada copilăriei reprezintă cea mai importantă „decolare” în marile zboruri ale vieţii omeneşti, aşa că ne-am luat ca aliat de încredere cartea cu poveşti, aceasta fiind cea care le arată copiilor personajele atât de îndrăgite, iar cartea cu poezii e cea care le vorbeşte copiilor în versuri.
Titlul expoziţiei este şi titlul poeziei compuse de doamna educatoare „Poveste de primăvară”. Doamna are 2 cărţi de poezii pentru copii publicate.

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării