6 martie 2019

Întâlnirile de miercuri

               Astăzi ne-am întâlnit din nou cu membrii clubului de poezie. Fiind înainte de ziua de 8 martie, la început de primăvară și în luna dedicată mamelor, iubitelor, femeilor le-am dedicat această întâlnire lor.
              Miorița Săteanu ne-a făcut o scurtă informare despre evenimentele ce vor urma în perioada următoare: lansări de carte, întâlnirile cu locatarii Casei Frențiu de 8 Martie, cină festivă de poezie etc. Apoi, gâtuită de emoție, ne-a recitat o poezie dedicată mamei din volumul ”Florile spiritului liber” de Pascu Heteș.
                D-na Vesa ne-a citit o poezie, creație proprie:
                                                      Întinde-ți mâinile, femeie,
                                                      Sunt multe frunți de mângâiat.
                D-l Popița le-a îmbrățișat pe toate doamnele cu toată dragostea lui sufletească. Ne-a citit din Eminescu (O, mamă) și din Nicolae Labiș.
                Din volumul „Mai presus de zăpezi” al d-nei Ioana Precum s-au strecurat câteva versuri, ce s-au transformat în ”Rugă pentru mama” . Tot dânsa ne-a mărturisit că „Pe corabia vieții/ am fost o poetă a dorului ce moare”.
                 Sensibilitatea și emoția răzbate din versurile d-nei Herdean: Am uitat dezmierdările mamei/Pentru vraja buzelor tale sau Eu voi muri aici, printre cuvinte/ Și voi fi în curând o aducere-aminte. A urmat d-l Hepeș cu poeziile Ascultă-mă, Zâmbește și fii fericită, Un călător stingher sau cine sunt. S-a citit din Ion Minulescu (volumul Romanțe pentru mai târziu), V. Alecsandri, T. Arghezi, L. Blaga, Grigore Vieru, dar și  Viorel Horj și Ion Davideanu.
                 Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag la următoarea întâlnire.






















                                                                                                   

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării