22 martie 2019

Autobuzul Magic la final





Iată-ne ajunși la cea de a treia activitate din cadrul Proiectului „Ora să ȘTIM!”
Prin aceste trei activități am încercat să stimulăm dorința copiilor, fie ei și cu CES, către lectură, către cărți, fie și pentru paginile lor frumos colorate, către plăcerea de a citi mai mult decât în momentul de față.
Am dorit să dăm o altă față orelor de fiecare zi. Ore care fac parte din aria curriculară „Matematică și Științe”, materia „Biologie”, acum au fost altfel de ore.
În această activitate am citit ultimele pagini, am completat două fișe, desigur cu ajutorul cărții și am lipit jetoane cu organele principale și funcțiile acestora.
Pe rând și fiecare am citit pasaje pe care le-am și înțeles, am privit pozele și ne-am simțit și bine.
Am descoperit lucruri noi despre coloana vertebrală, am văzut că este plină cu o măduvă, numită „Măduva spinării”, că ea leagă creierul de nervii care se duc spre corp și care sunt atât de importanți. Apoi am aflat că mușchii sunt legați de oase. Că atunci când aceștia se contractă trag de oase și asta face ca noi să ne mișcăm.
Multe lucruri interesante am aflat noi în aceste 3 ore!
Subscriem și suntem perfect de acord cu Ziarul „ New York Times” și cu ceea ce spune:
„ CEA MAI ORIGINALĂ ȘI AMUZANTĂ ABORDARE A ȘTIINȚEI PENTRU COPII.”

prof. Gabriela Susa









Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării