15 octombrie 2012

Clubul de lectură la biblioteca Mădăras


În timpul vacanţei de vară, la Clubul de lectură pe care l-am organizat în fiecare joi începând cu ora 11 au participat 81 de copii. Am citit poveşti, am colorat imagini, am rezolvat integrame pe calculator, am făcut puzzle sau origami, am imitat unele personaje din poveşti.

Dar vacanţa a trecut şi odată cu începerea şcolii la biblioteca Comunală Mădăras un număr de 52 volume noi cu poveşti pentru copiii îşi aşteaptă cititorii. Sunt cărţi frumos colorate, cu puzzle pentru a fi cât mai îndrăgite de copii.











Primii care au făcut cunoştinţă cu ele au fost elevii claselor I-IV de la S08 Mădăras dar îi aştept şi pe cei de la grădiniţă, mai ales că la sfârşitul săptămânii trecute am incheiat un acord de parteneriat ce se va desfăşura în anul şcolar 2012-2013.

Bibliotecar Aristan Marinela

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării