13 octombrie 2012

Inițiere in folosirea calculatorului la Biblioteca Orășenească Săcueni




Biblioteca Săcueni, prin programul Biblionet este dotată cu computere  moderne pe care cititorii le pot utiliza gratis, într-un interval de 10 ore zilnic.
Ne-am gândit, că ar fi bine să profităm de faptul că avem  la dispoziție tehnica cea mai avansată, adică calculatoare cu Windows 7 și cu Microsoft Office  2010, și de faptul că noi bibliotecarii am urmat mai multe cursuri de utilizarea programelor și a tehnologiei.

Prin urmare, am anunțat un curs de vară  pentru utilizarea și operarea calculatoarelor de tip PC, pentru utilizatori începători. Ne-am gândit la lucruri simple: consultanţă practică , MS-Office, Word, Excel, Internet, e-mail, motoare de căutare și poșta electronică, trimitere şi primire ataşamente cu poşta electronică, găsirea informaţiilor, chat, multimedia etc.

Deoarece, biblioteca  are  un spațiu foarte limitat și doar trei calculatoare, am găsit o soluție salvatoare -   de fiecare cursant  ne ocupăm personal, într-un timp prestabilit  comun. Acest lucru s-a dovedit a fi o soluție bună, deoarece fiecare avea un bagaj de cunoștințe diferit și nevoi diferite.
La curs am avut candidați din mai multe domenii: vânzătoare, casnică,  apicultor, casieră, muncitor, elevi și pensionari. Ocazional, am ținut sesiuni cu durată de o oră.


Cursul pentru ambele părți a fost folositor, cursanții s-au îmbogățit cu cunoștințe utile, noi bibliotecarii am fost fericiți că am reușit să punem în aplicare cunoștințele dobândite până acum.

Bibliotecari Terezia Kerekes, AnaMaria Orosz

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării