15 octombrie 2012

1 m de carte , la Stei

 Am organizat, de curand, o activitate pe care am numit-o "Premii de 1 m de carte". 

Avem un grup de utilizatori care participa cu fidelitate la toate activitatile bibliotecii. Printre ei, se aflau si "micii bibliotecari", despre care am sa-ti scriu altadata.
       Am sa-ti prezint pe scurt, cum s-a desfasurat activitatea noastra. I-am convocat la biblioteca, fara sa le spunem despre ce este vorba.
Doream sa fie surpriza pentru ei. Si surpriza ne-a reusit pe deplin. Au fost deosebit de entuziasmati de faptul ca primesc premii. Nu se asteptau la asa ceva. Am povestit, am spus glume, am cantat impreuna si ne-am jucat jocuri distractive. Trebuie sa recunosc faptul ca, n-a fost chiar 1 m de carte, ci mai putin. Dar nu conteaza, important este ca ne-am simtit bine, iar oaspetii nostri au fost deosebit de incantati.
Sigur ca nu este chiar ca un articol de ziar, poti sa-l cosmetizezi cum crezi. Ti-m atasat cateva fotografii.


oct 2012







8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării